nedeľa, 28. februára 2016

Makeup Removers

Mini giveaway tu na blogu a na facebooku

Odličovanie. Jeden z najdôležitejších procesov zo starostlivosti o pleť. Dnes sa v článku zameriam na dva odličovače. Dvojfázový od Yves Rocher určený na odstránenie očného makeupu a hydrofilný odličovací olej na celú tvár od českej značky Saloos. Vytvorila som z nich akési duo, pretože jeden skvelo dopĺňa druhý a vytvárajú tak skvelú kombináciu na dôkladné, ale šetrné odstránenie všetkých líčidiel.

Na odličovací olej Saloos som sa veľmi tešila, má 50 ml a kúpila som ho za niečo viac ako 5 € v jednom nitrianskom bio obchodíku. Od Saloos som si veľmi obľúbila ich pleťové vody, hlavne tú Lemon Tea Tree a tak som nemohla nevyskúšať ďalší produkt s rovnakou parfumáciou či podobným zložením, ktorý ma nemôže sklamať. Nemýlila som sa. Olej pleť odlíči šetrne, bez zbytočného vysúšania a hlavne prírodne. O to viac si ho cením viac ako mliečko od Weledy, o ktorom som písala, že odstráni nečistoty naprosto dokonalo, ale pleť vysúša. Keďže tu sa jedná o olej nemám s ním žiaden problém. Jediná nevýhoda je, že štípe v očiach a pritom ja znesiem všetko. Toto však bolo až príliš nepríjemné a dokonca mi ešte aj dve hodiny po jeho použití tiekli slzy. Skúšala som to viackrát, no tento krásavec asi nie je na odlíčenie očí predurčený a tak musel nastúpiť..

..dvojfázový odličovač očného makeupu od Yves Rocher, ktorý má 125 ml a stojí okolo 3€. Za takú cenu je to úplne zlatíčko a svedčí o tom aj fakt, že si ho obľúbila nejedna blogerka. Tým pádom ste o ňom už pravdepodobne čítali viackrát. Ja len zhrniem, že veľmi dobre odlíči akúkoľvek maskaru či linku (teda okrem tejto od Gabrielly Salvete, tú neodlíči ani svätená voda). Je naprosto ideálny na odlíčenie očí a tak skvelo dopĺňa to, čo olej od Saloos nezvláda. Môžem povedať, že to je jediný produkt, ku ktorému sa vraciam stále dokola. Raz som dala šancu aj dvojfázovému od Ziaji no bol to prepadák a tak som sa opäť vrátila k tomuto, čo mi pripomína, že mi dochádza a ja musím opäť navštíviť Yves Rocher. 

Používate niektorý z produktov? Aké iné produkty ste vyskúšali? 

23 komentárov:

  1. Odlicovac od YR je mojim obľúbencom. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tieto odličovače mám zálusk už veľmi dlho:)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odlicovaci olej od Saloos mam moc rada, mam verzi levandule a me v ocich zadnou neplechu nedela :) Jinak od Weledy jsem si odlicovaci mleko prave oblibila, ale jine, mam ho z mandlove rady, je takove hutnejsi a v tube :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odlicovaci olej od Saloos mam moc rada, mam verzi levandule a me v ocich zadnou neplechu nedela :) Jinak od Weledy jsem si odlicovaci mleko prave oblibila, ale jine, mam ho z mandlove rady, je takove hutnejsi a v tube :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tú linku neodlíči ani svätená voda :D :D :D :D :D mne dochádza môj dermacol, tak asi navštívim tiež YR a pôjdem si po pečiatku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten odličovák od Saloosu je pro mě fakt bomba, odlíčí mi to mnohem lépe než nějaká micelárka :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten odličovač od YR by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten od YR som niekedy mala ^^ no mojim obľúbenom je momentálne micelárka od značky Balea :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten od Yves Rocher jsem zkoušela, odlíčil všechno, přesně jak píšeš, ale já si pořád nepotykala s dvoufázovýma odličovačema, vadí mi, že jsou dost mastný.

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já mám odličovací olej od Saloosu granátové jablko a v očích mě naštěstí vůbec neštípe. Jediný odličovač se kterým jsem měla problém byl ten od Nivei, kdy mě po čase používání začaly pálit oči.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nikdy jsem nic od YR neměla, ale vypadá to skvěle :) Soutěží se však nikdy neúčastním, takže hodně štěstí ostatním :) Je to milá soutěž :)
    http://americanlife2016-2017.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Odličovací olej od Saloosu bych ráda vyzkoušela a o odličovači od Yves Rocher jsem ještě neslyšela, ale celkově jejich produkty jdou nějak mimo mě, každopádně bych z jejich sortimentu také něco ráda zkusila, slyšela jsem, že i sprcháče jsou fajn :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na odličování jsem barbar- protože se téměř nelíčím - max jednou do měsíce, tak to smeje voda a nebo používám vlhčené ubrousky :D ale jinak recenze super a přemýšlím nad tím z YR :)
    ___
    Odpověď ke komentáři u mě: Děkuji :) a to, že něco nejíš není nic zlého- já nejím takových jídel - no, musí to být z mých jídelníčků poznat :D taky bych to měla jíst více :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já na odličování dlouho používala Ryor a teď mám Garnier.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nemastí olej veľmi tvár? pretože ja mám zmiešanú pleť a pri dlhodobom používaní mi vadia odličovacie mlieka.
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Oba produkty jsem vyzkoušela. Škoda, že tě ten olej od Saloos štípe v očích, já s tím takový problém neměla. Zamilovala jsem si ho díky jeho skvělé vůni! Jinak ten odličovák od YR momentálně používám, ale že bych s ním byla extra spokojená se říct nedá. Celkem mě u něj zklamalo složení.

    February Favourites 2016

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sisa: Aj môj! :)
    Vaja: Určite skús. :)
    Jeanette: Keď mieniem toto, tak určite vyskúšam aj iné od Saloosu a aj to mandlové mlieko od Weledy. :)
    Monika: Je to pravda! :D Aj ja musím, lebo už dochádza! :O
    Denisse: Tak tak, skvelý je a hlavne prírodný :)
    Alex: Určite skús, a aj ten od Saloosu.
    Mon: Tá ma nejak neláka :/.
    Jane: Mne až taký mastný nepríde :), ale chápem, že niekomu to môže prekážať.
    Generva: Ten od Nivei je peklo! :(
    Eva: Určite niečo skús, nehovorím, že je to top topov, ale nájde sa tam pár fajn produktov :).
    Elis: Áno sprcháče majú fajné :).
    Jenny: Tak ak sa nelíčiš, tak nie je o čom :)
    Hevi: Ryor odličovač som ešte neskúšala, a Garnier je celkom fajn :).
    Nikuš: Ja mám pleť problematickú, na čele suché miesta a šupinky a po celom dni zase T zóna aj s čelom mastná, čo nie je že zmiešaná pleť, ale rovno divná! :D Ale sama dosť často používam rôzne oleje namiesto krému na noc a vôbec nemám pleť mastnejšiu ako inokedy. A tiež po odlíčení si dám gél ktorý splachujem s vodou takže toho odličovacieho oleja tam nič neostane, a vlastne je prírodný, takže by mi ani nevedilo keby ostal. Ale pleť nemám vôbec mastnejšiu, aspoň eliminuje suché miesta :).
    Peggie: Tak YR práve nie je veľmi prírodná, to je pravda :/. Ale prišiel mi ako skvelá alternatíva, keď ma ten Saloos v očiach štípe :(.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Odličovač od Yves Rocher je klasika pre mňa, používam ho s prestávkami snáď milión rokov :-D Ak by si ty i tvoje čitateľky chceli, na mojom blogu prebieha súťaž o kozmetické produkty práve od Yves Rocher, budem rada ak sa tam mrknete <3
    http://dadalajf.blogspot.sk/2016/02/my-first-giveway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  19. cena je pěkná a určitě by zato stál, škoda, že YR není u nás ve městě.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Já mám s odličováním problém :) Prostě se mi večer už nechce :( Odličuji až ráno je o špatné :(

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Yves Rocher milujem a tento odličovač je vážne fajn. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tenhle odličovat od Yves Rocher jsem půvoně nechtěla, ale paní prodavačka mě přesvedčila, že na něj mám 40% slevu, tak jsem do toho šla. A taky musím říct, že toho vůbec nelituju! Je to snad první odličovač, který naprosto dokonale odlíčí oči! :)
    Cheerhood

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks