utorok, 5. apríla 2016

Soaphoria Party

Jar je konečne tu a ja dúfam, že si ju poriadne užívate, aj keď momentálne asi sedíte doma a čítate tento článok, ktorý nebude o ničom inom ako o troch úžasných produktoch, ktoré sú navyše prírodné a slovenské. Jedná sa o tri produkty značky Soaphoria, ktorú vám snáď nemusím ďalej predstavovať. Predstaviť vám však môžem eshop Rosemont, v ktorom som jeden z produktov vyhrala a ďalšie dva mi zaslali na vyskúšanie. Samozrejme ma to veľmi potešilo a ja som sa týchto roztomilých dózičiek, naplnených prírodnými maznáčikmi, nemohla dočkať. Na eshope tiež nájdete kopu produktov značiek ako: Nobilis Tilia, Coleur Caramel, EOS, Bomb Cosmetics, Real Techniques, Avril a mnoho iných. Navyše pri prvom nákupe získate zľavu 5% alebo môžete rovno navštíviť ich kamennú predajňu v Žiline. 
IMG_1654
Začnem telovým peelingom Romantická ruža, ktorý som si obľúbila už pri prvom sprchovaní. Momentálne zoženiete 250 gramov tu v zľave za 5,59 €. Po otvorení som bola najskôr prekvapená, pretože sa na dne nádobky vytvorila hustejšia vrstva a na povrchu sa držala tekutá vrstva, ale po premiešaní sa peeling pekne spojil a dobre sa s ním pracovalo. Aj napriek tomu, že mám rada svieže, ovocné vône, páči sa mi aj táto. Je nevtieravá a chvíľu sa udrží aj na pokožke. Keďže ide o prírodný peeling, čiastočky mi prídu ako tie cukrové z peelingov podomácky vyrobených. Pokožka je po umytí peelingom naozaj veľmi hebká a dokonca hydratovaná natoľko, že nemusím následne použiť ani telové mlieko či olej. Samotný peeling totižto obsahuje hneď niekoľko olejov, napríklad olivový, kokosový či palmový. Veľmi rada ho teda používam, keď sa mi nechce natierať a naozaj to po tomto peelingu   nie je treba.
Kokosový olej Kávička je farbou, konzistenciou i účinkami, klasickým kokosovým olejom, avšak s krásnou vôňou kávy, ktorá sa však drží naozaj len pár hodín. To ma najviac štve. Zo začiatku som ho používala hlavne ako telový olej, ale po vyskúšaní som zistila, že je skvelý i na suché končeky vlasov, pleť či odličovanie. Za 125 ml zaplatíte 4,90 €. Je to menšie balenie a tak sa mi hrozne rýchlo míňa!  
Posledným pánom na holenie je bambucké maslo Kávička, opäť s kávovou vôňou, ktorú ja milujem. Bio bambucké maslo je veľmi tuhej konzistencie a rada ho tak používam len na veľmi suché miesta ako sú ruky, lakte, kolená alebo sa mi veľmi osvedčil na nechty a suchú kožtičku okolo nich. Hydratuje naozaj skvele, kávová vôňa sa drží dlhšie ako pri kokosáku a veľmi málo z neho ubúda. Masielko zoženiete tu za 6,30 €. Táto akciová cena je za 125 ml, podľa môjho prieskumu, veľmi priaznivá. 
IMG_1660

IMG_1661

IMG_1665

IMG_1666
Ak to mám zhrnúť, tak z týchto troch produktov sa určite vrátim k peelingu a vyskúšam aj jeho iné voňavé varianty. Láka ma medový, citrusový, kávový, aloe či ovocný sad. Bambucké maslo a kokosový olej slúžia rovnako ako klasické a teda sa cenovo až tak nevyplatia. Ak vás však už nebaví ich nevýrazná vôňa, určite vyskúšajte tie soaphoriácke. Majú naozaj širokú škálu rôznych vôní od  vymyslu sveta a tak si vyberie snáď každý.
Vyskúšali ste niektorí z týchto produktov? Aký je momentálne váš obľúbený peeling? 

27 komentárov:

  1. Já měla tělové suflé, ale ta kávička musí vonět luxusně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aké bolo? Pretože po ňom pokukujem už pekne dlho :)

      Odstrániť
  2. SOAPHORIA mám veľmi rada. Nie len preto, že je to prírodná kozmetika, ale aj pre konzistenciu výrobkov. Ja osobn som síce tieto prípravky ešte nevyskúšala, no mala som možnosť používať sprchovací gél ovocný sad, ktorý mal úžasnú vôňu a šampón, ktorý bol veľmi príjemný k vlasom :) Skrátka je úžasná. Verím, že ti výrobky ešte dlho vydržia a počas celého používania ti budú robiť radosť :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú skvelé, takže si určo zaobstaraj aj niečo pre seba! :)

      Odstrániť
    2. Soaphoria má úžasné produkty :)

      Odstrániť
    3. Mám ešte univerzálny balzam, ktorý je skvelý a balzam na pery je tiež fajn, ale vyskúšala som už aj lepšie :)

      Odstrániť
  3. Soaphoria má úžasne produkty. Asi tam nieje ani jeden ,ktorý by som nechcela vyskúšať :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, všetko vyzerá naprosto skvele, najbližsie idem do telového suflé, len najskôr musím spotrebobať tie zásoby mliek, čo mám doma :D

      Odstrániť
  4. Soaphoria je dokonalá kozmetická značka ♥ Nedám na ňu dopustiť! :3 Krásna recenzia, a aj fotky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Je skvelé, že aj niečo naše slovenské je také super :)

      Odstrániť
  5. Soaphoriu neznám vůbec, ale možná někdy vyzkouším.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vôbec to nepoznám, ale vyzerá to moc dobre :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem měla dříve peeling od soaphorie ovocný sad a vůně mě až tak moc neohromila. Teď jsem si vybrala vůni mléčné potěšení a do té jsem se přímo zamilovala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tú vôňu kávy si viem úplne predstaviť mňam :) ja mám teraz tuchý šampón, tak som naň riadne zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj,tak to som aj ja zvedavá na recenziu :)

      Odstrániť
  9. Soaphoria je veľmi lákavá :) ďakujem za tip na stránku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda, už len tie obaly sú také ňuňu :D

      Odstrániť
  10. Jaaaj, ďalšie veci, ktoré by som od Soaphorie rada vyskúšala :D akurát dnes mi prišla domov sprchová pena Šťastie :)
    A aktuálne jobľúbenejší peeling je z vínnej rady Manufaktura :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sprchovú penu chcem tiež vyskúšať! :) Z tej rady mám momentálne šampón a super vonia, takže možno pozriem aj na peeling :)

      Odstrániť
  11. Já jsem tuhle značku ještě nezkoušela, ale vypadá fakt dobře :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Všechny produkty vypadají přinejmenším zajímavě, ale mně osobně nejvíce láká peeling :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja od nich miluju sprchovaci penu nebeska cokolada, mnam

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Od této značky jsem nic nezkoušela, ale moc bych chtěla. Strašně mě láká, ale zatím nebyla příležitost.

    Novinky v drogériích

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Aj ja mám teraz doma peeling Soaphoria, presne ten citrusový a je skvelý. A taktiež ma láka ten medový a hlavne ovocny sad. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks