sobota, 29. októbra 2016

Prírodná kozmetika GK Natural Creations

Krásnu sobotu! Dnes vás vítam pri recenzii na dva produkty u nás celkom neznámej značky GK Natural Creations. Ja som ju objavila na britskom eshope s prírodnou kozmetikou LoveLula a vybrala som si tuhý šampón a balzam na pery. 
GKNC_cosmetics
Šampón Silky Avocado má 100 g, stál ma necelé 4 libry a musím povedať, že to balenie je fakt krásne. Jednoduché, ale naozaj milené, len škoda, že sa nedá potom v papieri skladovať. S tým som si však poradila a tento tuhý šampón skladujem v starom obale od telového masla. Šampón obsahuje Rhasoul íl (marocký/červený/hnedý íl), ktorý by si mal poradiť s mastnotou vlasov a avokádový olej, ktorý zjemňuje a vyživuje. Vonia po čistých esenciálnych olejoch z rozmarínu, levandule a grapefruitu, ktoré sú taktiež prospešné pre vlasy a vlasovú pokožku. Šampón je vhodný pre normálne a mastné vlasy.
Veľmi som sa bála ako bude šampón peniť, keďže sa mi vlasy strašne chlpia, ak šampón veľmi nepení. Našťastie tento tuhý šampón pení veľmi dobre, vlasy krásne umyje, zbaví mastnoty, prevonia a čo je najlepšie - vlasy zanechá dlhšie nemastné. Normálne si vlasy umývam každý druhý deň, s týmto šampónom mi stačí každý tretí. Zo začiatku ma po tomto šampóne veľmi svrbelo temeno hlavy. Prestala som ho na chvíľu používať, ale už je to v poriadku a šampón používam neustále. Ďalšou výhodou je, že zo šampóna veľmi pomaly ubúda.
Balzam na pery Happy Lips je bez parfemácie, má 4,5 g a stál ma 2,50 libry. Obsahuje mandľový olej, kakaové a bambucké maslo. Balzam pery pekne hydratuje, sú vyhladené a nemusím ich pretierať každú pol hodinu ako u iných balzamov. Ja som s ním veľmi spokojná.
shampoo_sampon_prirodny
Dúfam, že sa vám dnešná recenzia páčila a ukázala som vám produkty, ktoré ste ešte nepoznali. Mne sa oba produkty veľmi páčia a myslím, že ani ceny nie sú prehnané. Poznáte túto značku? Ako sa vám pozdáva?

19 komentárov:

  1. čakala som že ten šampón zhejtuješ, ale nakoniec som mile prekvapená, že ten šampón ti začal vyhovovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, aj ja som si myslela, keď ma vtedy tak naštval, ale teraz si užívam ten komfort, že sa mi vlasy až tak rýchlo nemastia :)

      Odstrániť
  2. Túto značku nepoznám, ale rada by som niečo vyskúšala :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús, ja sa tiež plánujem poobzerať aj po iných produktoch, tak uvidíme :)

      Odstrániť
  3. Značku vůbec neznám, ale vypadá zajímavě a produkty lákavě, hlavně ten šampon mě zaujal :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zo začiatku ma štval, kvôli tomu svrbeniu, ale teraz sa asi objaví aj v mojich obľúbencoch :)

      Odstrániť
  4. ano ukázala jsi mi něco, co neznám a produkty se mi líbí:) i jak píšeš, cenově jsou přijatelné:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Značku neznám, ale vypadá teda dobře a právě i ta cena je super! :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, tak, lebo ceny prírodnej kozmetiky sú niekedy dosť závratné! :)

      Odstrániť
  6. Jeeej, ďalší tip na tuhý šampón, paráda. Ja stále hľadám nejaký, ktorý bude úplne tip top. Zatiaľ mi najviac sedia šampúchy od Ponia, ale je pravda, že zas tak veľa značiek som doposiaľ neskúšala, vlastne boli iba tri. Šampúchy mám veľmi rada, hlavne pri cestovaní nezaberajú mnoho miesta a nemusím stresovať, či sa mi nevylejú do tašky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že som pridala ďalší tip a ja zase ďakujem za tip na Ponio. Síce značku dobre poznám, ale keď som rozmýšľala o tuhých šampónoch tak ma napadla len Soaphoria a Navia, Ponio mi úplne vypadlo :). Ale vybrať zase medzi týmito tromi bude celkom ťažké :D.

      Odstrániť
    2. Naviu mám v pláne vyskúšať tiež, zatiaľ som mala práve spomínanú Soaphoriu, 2 šampúchy od Ponia a aktuálne mám rhassoul mydlo na vlasy Cioccolatina, ale to mi príde také veľmi ťažké, vlasy nie sú po ňom až tak dobré a aj sa rýchlo mastia keďže obsahuje bambucké maslo a argánový olej. Soaphoria aj Ponio sú fajn, viac mi ale vyhovuje Ponio. Po Soaphorii sa mi vlasy mastili tak po dvoch dňoch, Ponio ich nechá také krásne ľahučké aj tri dni.

      Odstrániť
    3. Vďaka za tipy, takže vyskúšam určite Ponio a potom asi tú Naviu :)

      Odstrániť
  7. Značku nepoznám, ale tuhým šampónom fandím... Človek si na to musí zvyknúť, teda vlastne samotné vlasy, chvíľku trvá, kým si odvyknú od toxických drogériových šampónov :)
    A čo sa týka šampónov, tak tie nepoužívam už viac ako rok :)

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akože vôbec? Ja som chcela tiež prestať toto leto, ale nejak nevydalo a po tomto šampóne chcem vyskúšať ešte ďalších milión tuhých šampónov, takže neviem či sa mi to niekedy podarí :)).

      Odstrániť
  8. Celkom ma zaujal :) Aj keď ja nerada experimentujem s vlasovými produktami a radšej som verná svojím overeným :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Značku nepoznám, ale šampon se mi moc líbí. Hlavně proto, že prodlouží výdrž nemastných vlasů. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nepoznám produkty, ale vyzerajú lákavo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks