streda, 29. marca 2017

Spotrebované produkty #2

Minule sa nová podoba spotrebovancov celkom ujala a tak som tu dnes s farebným pokračovaním. Dnes je to rovná desina a spotrebovala som hlavne produkty, ktoré už boli otvorené dlhšie. A prečo to spomínam? Som tomu samozrejme veľmi rada, pretože môžem skúšať zase ďalšie a ďalšie :D. 
spotrebované_marec_2017
1. Pleťové tonikum od prírodnej značky Skin Blossom bolo skvelé. Bolo jemné, pleť pekne dočistilo a hlavne sťahovalo póry. Dostalo sa aj do mojich favoritov a ja si ho určite znovu niekedy kúpim. Recenziu môžete nájsť tu, ale v eshopoch ho dnes zoženiete už s novým obalom, napríklad na britskom eshope LoveLula. Navyše je určené na všetky typy pleti.
2. Facial spritz značky anatomicals som používala hlavne v lete, no ešte mi z neho dosť ostalo a na jeseň a v zime sa už ťažšie míňal. Za mňa žiaden must have, ale ak si chcete prečítať viac, tak recenziu nájdete tu.
3. Pleťový peeling Natura Siberica sa tu objavil už riadne dávno a ja mám pocit, že jeho balenie bolo nekonečné. Táto značka sa prezentuje ako prírodná, ale mne to tak vôbec nepríde. Peeling nebol zlý, ale znovu si ho už nekúpim. 
4. Lesk od Revlonu bol darčekom k nákupu. Lesky nepoužívam, ale tento bol vážne super, nelepil, bol príjemný na perách, dlho vydržal. Celú recenziu nájdete tu.
5. Vanilkovo medový balzam na pery značky BeeGood som dostala od Moniky ako darček. Opäť by to mala byť prírodná značka, no mne však prišiel veľmi umelý, vôbec nehydratoval a pery som musela pretierať pomaly každú pol hodinu. Navyše sa zle dostával z obalu, za mňa veľké nie. 
6. Ďalší produkt od Skin Blossom, ktorý nájdete v rovnakej recenzii tu. Ľahký pleťový krém, ktorý skvelo hydratoval. Ich tonikum je však oveľa väčšie must. Navyše sa mi krém ku koncu už cez pumpičku vôbec nedal dostať von a tretinu nádoby som všemožnými trikmi vyškrabkávala, aby som si krém mohla vôbec natrieť na tvár. 
7. Dnes aj niečo slovenské a to v podobe tuhého šampónu značky Navia. Písala som o ňom tu, v skrate: nesplnil to čo sľuboval, teda menej mastné vlasy po ňom neboli, za to mi pomohol s iným problémom a to lupinami. Určite nejaký šampón od Navie ešte vyskúšam.
8. Ďalší tuhý šampón tentokrát od u nás trochu neznámej prírodnej značky GK Natural Creations, ktorú opäť zoženiete na eshope LoveLula. Pre mňa super, skvelo sa s ním pracovalo, dobre penil a vlasy zanechal dlhšie svieže. 
9. Bahennú masku Quick Fix pre mastnú a zmiešanú pleť s nedokonalosťami som si kúpila ešte v Londýne, písala som o nej tu. Pre mňa nič moc a tak ma ani nelákajú iné produkty tejto značky.
10. Už spomínané GK Natural Creations a ich balzam. Neutrálna farba i vôňa, roztomilý obal, skvelo hydratoval a navyše bol opäť prírodný. Celá recenzia, na oba produkty tejto značky tu

Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov?

8 komentárov:

  1. parádne produkty, polovicu z nich vôbec nepoznám. Naviu by som rada vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja pokukujem po viacerých produktoch od nich :)

      Odstrániť
  2. Shampoo bar je moja nová absolútna láska!!! <3
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja rozmýšľam, že si od nich ďalší šampón objednám :)

      Odstrániť
  3. Skin Blossom je najlepšia pleťovka, akú som kedy skúsila. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa hlavne to tonikum, krém som našla už aj lepší :)

      Odstrániť
  4. Žádný z těchto výrobků jsem nezkoušela, ale zaujalo mě pleťové tonikum od Skin blossom. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vážne ma zaujal shampoo bar, zháňam dobrý prírodný tuhý šampón na mastné vlasy, pretože s nimi mám vážne problém a teda tento pridávam na wishlist. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks