piatok, 10. marca 2017

Tutti Frutti

Čo mám radšej ako samotné ovocie? Jeho vôňu v kozmetike! A tak ma veľmi potešilo, keď mi Monička ešte v septembri pri návšteve nadelila toto ovocné duo na telo. Značka to bola pre mňa úplne neznáma, ale vedela som, že si ma získa vďaka úžasnej vôni ovocia.
tutti frutti
Oba produkty sú z rady Tutti Frutti od poľskej značky Farmona. Táto značka vznikla už v roku 1997 v Krakove a veľký dôraz kladie hlavne na vývoj a výskum v oblasti dermatológie. Medzi ich výrobkami môžeme nájsť ako sprcháče a telové mlieka, tak i šampóny a kondicionéry, peelingy, krémy, pleťovú kozmetiku, kozmetiku na slnenie a veľa, veľa ďalšieho. Produkty tejto značky zoženiete napríklad na notine za smiešne ceny. Takže za vyskúšanie veľa nedáte.
Sprchový gél Tutti Frutti kiwi a carambola má pol litra, stojí 2,70 € a myslím, že za takú cenu sa oplatí. Vôňa nie je nijak prirodzená, no napriek tomu úžasná. Konzistencia je hustejšia ako pri iných sprcháčoch a tiež skvelo pení. A čo je na ňom najzvláštnejšie je jeho farba. Ide o tmavo zelenú, s miernou perleťou, no hlavne celý vyzerá ako nejaký zázračný elixír. Viete čo myslím? Asi nie, ale je to vážne sranda. Mne sa teda sprcháčik páči a hlavne sa naozaj pomaly míňa, stačí ho trošička na celé telo.
Telové maslo Tutti Frutti kiwi a carambola má 275 ml a stojí 3,90 €. Je pomerne husté, ale veľmi dobre našľahané a tak stále ľahké, príjemné a ľahko roztierateľné. Vstrebáva sa tiež pomerne rýchlo. Hydratuje skvelo a vonia nádherne. Dokonca som v ňom našla aj semienka z kiwi. Cukrový peeling z tejto rady musí byť teda tiež super.
Takže po mojej prvej skúsenosti s touto značkou uznávam, že rada Tutti Frutti je vážne vydarená. Veľa produktov môže úžasne voniať. Napríklad by som rada vyskúšala produkty s vôňou melóna, broskyne s mangom či kokosu s ananásom.

A čo vy? Vyskúšali ste už niečo od tejto značky?

11 komentárov:

  1. Tuto značku bych chtěla více prozkoumat :) Tyto produkty se mi líbí :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku nepoznám, ale už jen ten název Tutti frutti mě láká. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som o značke počula a zaujala ma na notine už dávnejšie :) Milujem ovocné vône :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neznám značku, ale obal i popis vůně je skvělý, mám ráda ovocné produkty na tělo :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja, pre telo je to také osviežujúce :))

      Odstrániť
  5. To vypadá krásně, dosud jsem žádný produkty od téhle značky neviděla. :) Máš tu hrozně hezký fotky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Túto značku nepoznám, ale obaly sú mi nejaké povedomé, takže je možné, že som to už niekde zahliadla. Každopádne, tutti frutti vôňu absolútne milujem a myslím, že by som si s týmito produktmi rozumela :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks