piatok, 21. apríla 2017

Nové ľúbeznosti

Vzdávam sa! Šetrenie mi fakt nejde! Ospravedlní ma aspoň fakt, že všetko z týchto nákupov bolo v zľave? Asi nie :D. A nakonci ešte moje viedenské nákupy, ktoré som spomínala tu. Čo by ste povedali aj na krátky článok z Viedne?
IMG_6460
Jeden deň som po škole zašla do obchoďáku, pretože som mala zľavu do Yves Rocher. Kúpila som si obľúbený odličovač, o ktorom si môžete prečítať tu a zadarmo som dostala telové mlieko v mojom obľúbenom mangovom prevedení. Tiež som zašla do New Yorkeru, kde som už dlho nebola a vo výpredaji som našla tieto krásne šortky na spanie a bralet, spolu ani nie za 6 €. No nekúp to!
IMG_6464
Na stránke Zary mali veľké výpredaje a tak som tam ulovila toto tričko s koženkovými rukávmi a skvelo sadnúce okrové nohavice. Sedia mi fakt perfektne, majú super farbu a kratšiu dĺžku, takže májové počasie teš sa. 
IMG_6467
A ešte som tam uchmatla tieto tmavé nohavice, ktoré opäť skvelo sedia a ja ich nosím veľmi rada. Peňaženka je opäť z New Yorkeru a opäť stála len tri eurá.
IMG_6474
Čo by to bol za new in bez Yankee Candle. Vosk Air Wick krásne vonia ako melónové žuvačky a je fakt obrovský. Sviečočka Waikiki Melon vonia sviežo a tak bude skvelá na leto. A dva vosky z rady Simply Home som dostala od Moničky
IMG_6477
Rovnako ako aj celú túto kopu produktov. Nie je tá lyžička najväčšia roztomilosť? Telové mlieko už používam a je skvelé. A ostatné produkty sa tu tiež snáď objavia v recenziách. 
IMG_6499
Keď sme boli s Moničkou vonku tak som kúpila aj tento krém na ruky od Weledy a už mi robí spoločnosť v práci.
IMG_6503
Rovnako aj tento prírodný, vegánsky balzam od Crazy Rumors, ktorý som dostala v rámci spolupráce. Recenziu naň si už môžete prečítať tu
IMG_6517
IMG_6523Krém a kvetinovú pleťovú vodu som kúpila na eshope LoveLula, keď tam prebiehala zľava na túto značku. Zatiaľ som nevyskúšala, ale už sa na to veľmi teším. Sama som zvedavá a určite vám dám vedieť v recenzii.
newin_primark
A ďalšiu várku nových vecičiek predstavujú už nákupy z Viedne, ale aj nejaké balíčky čo mi ešte prišli. Tento roláčik som si kúpila v Primarku za neuveriteľné 3 €, je predĺžený, má rozparky a je úžasne jemný a príjemný. Vtipné je, že aj tento zošit bol za rovnakú cenu. 
newin_cap
Ďalej som si v Primarku kúpila túto šiltovku. U nás sa ich cena pohybuje okolo 10 €, táto stála 4 a myslím, že je to skvelá cena na to, že je to kúsok, ktorý nebudem nosiť práve každý deň. Páči sa mi hlavne ten efekt brúsenej kože a aj farba.
newin_backpack
A najväčšia roztomilosť? Tento vzorovaný ruksačik s modrým zipsom za 12 €. Schválne vám píšem ceny, aby ste vedeli ako to asi v Primarku teraz vyzerá. Ruksakov tam mali fakt požehnane a ja som si nevedela vybrať.
newin_primark
Ponožky a spodné prádlo si pri návšteve tohto obchodu už ani nemusím písať na zoznam. Je to samozrejmosť. Za málo peňazí naozaj veľa muziky. Ukážem vám však len jednu sadu Harry Potter ponožiek! Choker som si nakoniec kúpila len jeden, pretože sa mi zdali všetky veľmi dlhé. Nakoniec sedí skvele a ja ľutujem, že som ich nekúpila viac. Tiež ma tam zaujal balzam na pery Jelly Bean a už sa naň teším!
newin_toms
Posledným viedenským nákupom sú moje nové topánočky Toms. Nikdy som po nich nejak nepokukovala, pretože sa mi nepáčil ich tvar. Ale povedala som si, že za vyskúšanie nič nedám a bola to láska na prvé obutie. Skvelo sedia, sú pohodlné ako papučky a vyzerajú jednoducho dobre, či už s džínsami alebo šortkami. Už nech je tu leto! A ak neviete, táto značka dá za každý kúpený pár, ďalší pár dieťaťu v núdzi, takže ich kúpou môžete urobiť aj takýto dobrý skutok.
newin_priody
Keď značka Priody vyhlásila záujem o spoluprácu s blogerkami, neváhala som a hneď som im písala mail. Na moju radosť si ma vybrali a ja môžem teraz vyskúšať dva ich produkty. Vybrala som si kávový peeling na tvár a micelárnu vodu.
newin_yankeecandle_tarts
Vlastne som zabudla, že v Primarku som si kúpila ešte tieto tri sviečky, ktoré úžasne voňajú. No a opäť Yankee Candle z bazáru i obchodu. Jelly Bean je skvelá vôňa, vlastne tak ako všetky na obrázku.

Čo pekného ste si za poslednú dobu dopriali vy?

7 komentárov:

  1. New Yorker nijak nepodporuji, ale musím nechat, že co jsem ze šortek viděla se mi líbilo :D. Co naopak velmi pdoporuji je nákup bot Toms, jsou úžasné (jak vzhledem, tak věcem, které zprostředkovávají).
    A těším se na recenzi kosmetiky od Priody!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uuu sa tesim na clanok s produktami Priody :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně se strašně moc líbí ta kšiltovka, snad ji budou mít i tady! jinak Ycandles zbožňuju a vybrala sis dobře. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zase také krásne veci :) mám rada tento typ tvojich článkov :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som mala pôstnu nákupnú stopku, takže po Veľkej noci som si dopriala, ale skôr len maličkosti. Objednala som si nejaké štetce, ktoré som potrebovala vymeniť, ten nový Milani makeup a metalický rúž. Takže skôr poskromne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Koukám další maniak do Yankee. U Priody jsem si také vybrala ten peeling na tvář. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks