sobota, 1. apríla 2017

Telové maslo | The Body Shop

Natieranie pokožky tela veľmi nemusím a hlavne v chladných mesiacoch, keď mi je stále zima. Uvedomujem si však, aká je hydratácia dôležitá a tak sa prekonávam. A čo mi vždy pomáha? Nejaké skvelo voňajúce produkty a práve preto si dnes o jednom z nich môžete prečítať a to konkrétne o telovom masle značky The Body Shop.
bodyshop_body_lotion_butter (1)
Telové maslo značky The Body Shop som dostala už dávnejšie a to konkrétne s vôňou zamrznutých brusníc. Maslo mám v menšom balení, má 50 ml a jeho cena sa pohybuje okolo 5€. Dá sa zohnať aj vo väčšom balení a aj na niektorých slovenských či českých stránkach. U nás však oficiálny obchod táto značka nevedie.  
Maslo by malo okrem iného obsahovať olej zo semienok brusníc a bambucké maslo. Pokožku by malo okamžite hydratovať, zjemniť a vyživiť s efektom až na 48 hodín. Klasika, ktorú sľubujú všetci. Mňa však najviac zaujal ich široký výber s rôznymi vôňami, ktorý sa neustále obmieňa. Napríklad také mango ma láka najviac a taktiež pravidelne vychádzajú limitované edície.
Ja sama som od tejto značky vyskúšala doteraz len ich balzam na pery. Vôbec sa mi však nepáčil, slabo hydratoval a zle voňal, recenziu môžete nájsť tu. Oproti tomu sa mi toto telové maslo páči oveľa viac. Nádherne, žuvačkovo vonia, ľahko sa rozotiera, rýchlo vstrebáva, dobre hydratuje a vôňa aj nejakú tú chvíľu vydrží. Pokožka je tak hebká a hydratovaná. 48 hodín síce neviem potvrdiť, ale ak používate telové mlieka a maslá pravidelne, tak ani po troch dňoch bez nich isto nebudete ako sušienky. Maslo je jednoducho super, jediným háčikom je jeho cena.
bodyshop_body_lotion_butter (3)
bodyshop_body_lotion_butter (2)
Tak čo? Vyskúšali by ste ho alebo vám za tú cenu nestojí? Máte skúsenosti s touto značkou?

12 komentárov:

  1. S touto značkou zkušenosti nemám, ale máslo se mi líbí. Hodně jsi mě nalákala na žvýkačkovou vůni, tu úplně zbožňuji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá naozaj skvelo, teda až na tú cenu :D
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já bych ho klidně vyzkoušela, miluji voňavé krémy, másla a podobné produkty. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ešte niekedy vyskúšam určite nejaké iné vône, ale kupovať si pravidelne takúto dražobu, to sa mi veru nechce :D

      Odstrániť
  4. Po nejakých produktoch z body shop-u pozerám už dlho. A keď vidím toto maslo. Ach, milujem maslo na telo, pravdepodobne by som ho aj za tú cenu vyskúšala.
    MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jejich másla bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám od TBS už druhé balenie masla s vôňou "Vineyard Peach" a je to moja láska :) Lepšie telové maslo som zatiaľ nemala.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milujem túto značku. :) tie maslá môžu byť super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som mala perníkové maslo od kamošky a bolo super :3
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks