sobota, 13. mája 2017

Tekuté rúže | Pupa, Catrice

Po dlhšej dobe vám prinášam recenziu na produkty z radov dekoratívnej kozmetiky. Tieto rúžiky sú u mňa už dlhšie a preto by som povedala, že je najvyšší čaj vám o nich niečo napísať. Teda rúžiky, jeden z nich sa len tak tvári, ale poďme sa na oba pozrieť bližšie.
IMG_6509
Made To Stay Smoothing Lip Polish značky Catrice som dostala od Moničky v odtieni 030 Strawberry's Secret. Má 4,5 ml a dal sa zohnať na internete či v DMke za asi 4 €. Momentálne už asi nie je na predaj. Keďže už mám s "lakmi na pery" skúsenosť, myslela som, že pôjde o klasický tekutý rúž, ktorý zaschne a vydrží aspoň 2 hodinky. Veď sa na ňom ešte aj písalo, že vydrží až 8 hodín. O to väčšie prekvapenie prišlo, keď sa z tohto rúžu vyklul klasický lesk na pery. Na oficálnej stránke som sa už dočítala, že ide o zjemňujúci lesk na pery, ktorý spája intenzívnu farbu rúžu, dlhotrvácnosť fixky a žiaru lesku do jedného produktu.
Obal a aplikátor je klasický a praktický. Odtieň je myslím si, že veľmi podarený, vhodný na bežné nosenie počas dňa, ale aj na doplnenie výrazného líčenia očí. Je hustejší ako bežné lesky a zároveň aj menej lepí. Na perách je príjemný, ale nepovedala by som, že vydrží aj dlhšie ako obyčajný lesk. Je fajn, ale sama by som si ho nekúpila. Som však rada, že som mohla vyskúšať niečo nové.

Ďalšieho krásavca som si kúpila v zľave v Pupe. Ide o I'm Matt Lip Fluid tekutý rúž, má 4 ml, bez zľavy stojí 9,90 €, s ňou do 5 €. Ja som si vybrala odtieň 003 z limitovanej edície, pričom ide o výraznú, červeno ružovú farbu. Výrobca sľubuje čistú farbu a absolútnu matnosť.
"I’M Matt Lip Fluid je tekutý rúž s ultra zmyslovou textúrou, ktorú ste nikdy predtým nezakúsili! Je ľahký a takmer nepostrehnuteľný, dobre, bezchybne a na dlho priľne na pery a dá vyniknúť čistej a intenzívnej farbe s matným, zamatovým finishom.
Designovo sa mi rúž veľmi páči, balenie i aplikátor je opäť klasické a hlavne praktické. Rúž sa ľahko nanáša, kryje v jednej vrstve. Schne trošku dlhšie ako iné tekuté rúže, na druhú stranu je na perách veľmi príjemný aj po uschnutí. Nevysúša a vydrží naozaj dlho, dokonca aj malé jedlo či pitie. S týmto rúžom som naozaj spokojná a určite nie je mojim posledným od tejto značky.
IMG_6510
IMG_6513
IMG_6514
Vyskúšali ste niektorý z nich? Čo hovoríte na odtiene?

9 komentárov:

  1. Ty odstíny jsou perfektní, ale já bych ten tmavý určitě nenosila, jsem stydlín :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa nesmierne páči ten tmavý :) Doma mám podobný z Revlonu, a som doň maximálne zamilovaná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten od Pupa mám tiež, v takom tmavšom odtieni a nikdy ma nesklamal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné fotky :) Ja veľmi na takéto výrazné odtiene nie som, no tieto sú krásne :) Nad kúpou nejakej dekoratívky od Pupa rozmýšľam už dlhšie

    /www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten rúž od Pupi vyzerá skvelo a ani cena nie je taká zlá. Keď sa dostanem do Pupi pôjdem sa pozrieť aj na iné odtiene.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No jako oba odstíny vypadají skvěle, ale více se přikláním ke světlejšímu, ja na ty tmavé moc nejsem, teda spíše je neumím nosit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ani jednu rtěnku jsem nezkoušela, ale odstíny mají pěkné. Více se mi líbí odstín od Pupy, ale je na mě dost výrazný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. neskúšala som, ale tie odtiene sú parádne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks