streda, 28. júna 2017

Weleda | Telové mlieko

To že mám rada značku Weleda už asi veľmi dobre viete. Ich produkty sú však trošku drahšie a tak si ich doprajem menej často. O to viac ma potešila Monika, ktorá mi dala toto ich telové mlieko s vôňou a výťažkami z granátového jablka. 
IMG_6483
Granátové jablko regeneračné telové mlieko od Weledy je určené pre náročnú pokožku, podporuje obnovu buniek a má antioxidačný účinok. Malo by aktívne pôsobiť proti predčasnému starnutiu pokožky. Okrem oleja zo semien granátového jablka, tiež obsahuje olej z marhuľových jadier a bambucké maslo. Práve tieto zložky by mali stimulovať obnovu buniek a chrániť pokožku pred škodlivými vplyvmi prostredia. Telové mlieko má 200 ml, zoženiete ho napríklad v DMke či na stránke Weledy za skoro 18 €. Je určené na každodenné používanie, je bez syntetických konzervantov, parfumov, farbív či látok na báze minerálnych olejov a je nositeľom certifikátu NATRUE.
Obal je jednoduchý, plastový a s pumpičkou, čo býva trošku problém ku koncu, ale z tohto telového mlieka som dostala všetko čo sa dalo. Samotné mlieko má hustú, ale nie hutnú konzistenciu. Ľahučko sa rozotiera a pomerne rýchlo vstrebáva. Mlieko vonia ako aj iné výrobky z tejto rady, ale mne teda vôňu granátového jablka vôbec nepripomína. Ide skôr o ťažšiu vôňu, vhodnejšiu do chladnejšieho počasia ako je teraz, ale nijak mi neprekáža. Na pleti sa tiež pomerne dlho drží. Telové mlieko pokožku veľmi dobre hydratuje, je vláčna a vyživená a ani suché miesta s ním už nie sú problémom. Takže toto telové mlieko určite odporúčam a sama sa už neviem dočkať, kedy otvorím citrusové, ktoré ma už čaká v mojej krabici na kozmetiku. 
IMG_6486
IMG_6488
Vyskúšali ste už nejaké telové mlieko od Weledy?

12 komentárov:

  1. Mám z této řady olej a je naprosto boží :)) Takže vůně za mě velice povedená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som už mala produkty starostlivosti o nechty a ruky a tá vôňa mi tam tiež vyhovovala :). A vlastne aj sprcháč som už vyskúšala, ale tam tá vôňa bola skôr na zimu :)

      Odstrániť
  2. Weledu mám veľmi rada, najmä slávny krém Skin Food :) Telové mlieko som skúšala, nie granátové ale mandľové, a to bolo tiež vynikajúce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som práve začala skúšať Skin Food a som zvedavá! :)

      Odstrániť
  3. Z granátové řady jsem nic nezkoušela, ale Weledu mám moc ráda. Nejraději mám asi mandlovou nebo levandulovou :-)
    All my cosmeticsk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z mandlovej rady mám práve krém na ruky a je tiež skvelý! :)

      Odstrániť
  4. Mám hodně suchou pokožku a bohužel mi nestačilo :( pro mě malá hydratace.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :/ ja mám suché len kolená a lakte a tie mi hydratuje skvele! :) Skús možno olej :)

      Odstrániť
  5. Od Weledy som mala neskutočne veľa prípravkov a výrobkov. Vždy sa k nej rada vraciam, pretože to je prírodná kozmetika, ktorá je úplne perfektná :) Toto telové mlieko som ešte nemala, ale určite vyskúšam :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mlieko je určite fajn, ale za tú cenu by som ho asi nekúpila :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to páka :( Kiež by takáto super kozmetika bola dostupnejšia!

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks