pondelok, 10. júla 2017

Júnové ľúbeznosti

Moji obľúbenci sa tu neobjavili už pekne dlho a tak som si povedala, že je čas napraviť to. Snáď aspoň jednu z týchto mojich ľúbezností nebudete poznať a objavíte tak niečo nové, čo vám bude vyčarovávať úsmev na tvári tak ako mne. 
loves_june

Tomu neforemnému, tehlovému hovorím letná parka a je to fakt skvelá vec. Keď nemáte náladu na riflovú bundu, sako či sveter, stačí si cez seba prehodiť toto a aj z obyčajnej kombinácie - kraťasy a biele tričko - vyčarujete štýlový outfit. Už ju mám rok a ešte som nestretla nikoho s niečím podobným. Yes!
Ešte v decembri som vám tu ukazovala moje obľúbené raw tyčinky. Vyskúšala som ich už mnoho, niektoré lepšie, niektoré horšie a myslela som, že lepšie ako tamtie nenájdem. Pekne som sa mýlila. Táto kokosová tyčinka s príchuťou kakaa je proste božská. Najlepšia akú som kedy jedla. Happylife je navyše slovenská značka a ich tyčinky môžete nájsť napríklad v DMke, ale aj v malých bio obchodoch.
Kozmetiku v lete veľmi obmedzujem. Do práce mi stačí upraviť si obočie a riasenka. Iba pártkrát cez víkend sa nalíčim výraznejšie. A práve v takýchto situáciach siaham hlavne po lícenke od Jordany. Ide o tmavší odtieň číslo 46 Terracotta Treasure, je skvelo pigmentovaná, nepráši a dlho vydrží aj v teplách. Navyše ju používam aj ako očný tieň. Celú recenziu, aj na ďalšie produkty tejto značky, nájdete tu.
Teraz v lete tiež nedám dopustiť na fragrance mist od Victoria's Secret, o ktorom som písala nedávno tu. Je to skvelá náhrada za parfém. Úžasne vonia, dlho vydrží, nepáchne alkoholom ako iné telové spreje, ktoré som kedysi skúšala. Čo viac si priať?
Myslela som si, že v lete zanevriem na sviečky a pálenie voskov, ale opak je pravdou. Aj teraz, v teplách si k domácej pohodičke zapálim nejakú letnú sviečku či vosk. Najviac som si obľúbila sviežu, trochu žuvačkovú Aloe Water a mierne korenistú Bahama Breeze. Obe vône určite odporúčam a pri Aloe Water silno uvažujem aj o sviečke.
Už som niekde spomínala, že posledný polrok nebolo na sledovanie youtube čas, tak ako kedysi. Hlavne ma prestalo mnoho tvorcov baviť a preto si pozriem už len pár z nich. Medzi túto moju elitu určite patrí kanál Hanneton Monde. Ak nepoznáte, určite pozrite. Má skvelé vlogy, ale aj nákupové videá, ktoré ma veľmi bavia.

Tak na dnes všetko! Nezabudnite mi napísať, aká je vaša naj tyčinka alebo koho najčastejšie teraz sledujete vy. Som zvedavá! :)

11 komentárov:

  1. V akom programe si skombinovala dnesne obrazky?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Letní parka, to zní skvěle, akorát poslední dny to je spíš jen na krátký rukáv, ani si nepamatuji kdy naposledy jsem měla na sobě něco s dlouhým rukávem ale nápad letní parky je skvělý. Raw tyčinky?! Nevím jak je to možné ale vůbec jsem jim nepřišla na chuť a že už jsem jich vyzkoušela opravdu hodně. To samé takové ty Flap Jack, taky mi prostě nechutnají a zatím jsem nenašla jedinou u které bych řekla, jo, tohle je ono.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jsem si myslela, že přes léto vosky a svíčky odložím, ale neodložila. Právě mi tu voní krásná broskvová vůně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vosk s vůni Aloe Water voní fakt skvěle! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tá parka ?! zomrela som nádhera absolútna!!! :)) ten blush používam občas tiež je to strašná láska!! :)))
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Yankee Candle vosky úplne milujem a nedám na ne dopustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš pravdu nikoho som ešte v takej parke nevidela. Tvoja má prekrásnu farbu!!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som si nedávno kúpila podobnú letnú parku a tiež si ju neviem vynachváliť ;) tým, že ide iba o kus látky, v nej nie je príliš teplo, ale počas chladných nocí príjemne zahreje :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks