streda 3. mája 2017

Priody | Coffee Face Scrub

Už v minulom New In článku som vám spomínala, že vďaka výzve pre blogerky som sa dostala k testovaniu značky Priody. Vybrala som si od nich na skúšku dva produkty a prvým, ktorý vám dnes predstavím, je kávový peeling na tvár. 
IMG_6678
Značka Priody je prírodná kozmetika vyrábaná z najčistejších surovín pochádzajúcich z prírody, z vopred overených miest, pri ktorých je kladený dôraz na ekologicky čisté prostredie. Pri výrobe dbajú na zloženie, no i na účinnosť, ktorú sa snažia dosahovať vysokou koncentráciou aktívnych látok. V produktoch tejto značky taktiež nájdete kyselinu hyalurónovú či kolagén. Keďže je kozmetika Priody prírodná, je vhodná aj pre najcitlivejšiu pleť a taktiež netestuje na zvieratách. V ich ponuke nájdete pleťové krémy, séra, rôzne masky a zábaly.
Priody kávový peeling na tvár obsahuje mandlový, kokosový a argánový olej, výťažky zo zeleného čaju, med, vitamín E a Priody prírodnú zložku. Ide teda o prírodný produkt, bez umelých konzervantov, parfémov, parabénov a alkoholu. Peeling by mal bojovať s nedokonalosťami pleti, ktorú by mal zachovať jemnú, hladkú a prejasnenú. Balenie má sklenený obal, 250 ml, zoženiete ho na stránke Priody tu, kde stojí 13,99 €. Taktiež na stránke nájdete podrobnejšie zloženie a účinky jednotlivých zložiek.
Ešte som nemusela peeling ani otvoriť a vedela som, že sa mi bude páčiť. Kávu síce často nepijem, ale jej vôňu milujem asi najviac na svete. A to roztomilé balenie? Asi nemusím ani spomínať ako sa mi nesmierne páči. Ale už k samotnému peelingu. Má dosť tuhú konzistenciu, ale to je skôr spôsobené aj tým, že sa ho asi snažili do balenia natlačiť čo najviac. V prstoch sa však rozohreje, roztopia sa všetky obsiahnuté oleje a s peelingom sa tak už skvelo pracuje. Používam ho hlavne večer na odlíčenú a vyčistenú pleť. Poriadne vmasírujem, čiastočky sú dosť veľké a tak je peelingovanie naozaj dôsledné. Po jeho zmytí je pleť jemná a zároveň aj hydratovaná, vďaka už spomínaným olejom, takže potom už ani nepoužívam krém. Jedinú nevýhodu tohto peelingu vidím v tom, že  ho treba po otvorení spotrebovať do jedného mesiaca a keďže balenie je dosť veľké, príde mi to ako nemožné. Preto ho používam aj na telo alebo si ho môžete objednať spolu so sestrou či maminou. 
IMG_6684
IMG_6686
IMG_6687
IMG_6689
Čo myslíte vy? Máte radi kávové peelingy? Vyskúšali ste už niečo od značky Priody?

8 komentárov:

  1. Taky jsem na něj dnes psala recenzi. Musím napsat, že ten tvůj vypadá úplně jinak. Přijde mi, že ve tvém je více oleje a tak se i určitě lépe nanáší a neopadává, jako mně.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ooo, vyzerá dokonca na zjedenie. Kávové peelingy sú veľmi obľúbené. Priznám sa, že tento som neskúšala, ale jeho obsah vyzerá naozaj kvalitne.
    NarodeninovaMaryKayGIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky bych ho nejradši spíš snědla než mazala na obličej :D Je super, že skvěle voní, některá přírodní kosmetika velmi zapáchá, což mi nedělá příliš dobře. Díky za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Priody telový peeling je tiež fajn, určite ho skús. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cool post, Darling! I really like this scrub <3
    I'd be happy Friendship Blog (Subscribe to your Blogger) ♥
    Julia Shkvo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je super, gratulujem. Peeling vyzerá veľmi dobre. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Značku neznám, ale peelingy a kávu miluju! <3 Nevíš kde seženu něco podobného? :/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Peeling vyzerá parádne, určite ho chcem tiež vyskúšať! Priody kozmetiku som si inak veľmi obľúbila, mám ich očný krém a hyalurónové sérum a moja spokojnosť je nesmierne veľká. O ich úžasnom peelingovom zábale hovorím snáď každému, to je úplná pecka :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks